بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

اخبار بخش برزک

اولین کانون فرهنکی هنری شهر برزک به ثبت رسید

آذر ماه مسال شاهد افتتاح اولین کانون رسمی برزک به نام کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی (ره) در محل این مسجد بودیم .

آقای جعفر صادق پور کارشناس کانون های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این باره به خبرنگار بهشت پنهان گفت : «در سطح شهرستان کاشان 46 کانون فرهنگی هنری در حال فعالیت هستند که تعدادی از آنها دارای شماره ثبت از وزارت ارشاد هستند .سه عدد از کانون های ثبت شده در بخش برزک فعالیت دارند که عبارتند از : کانون سید الساجدین که در روستای آزران فعالیت می کند و کانون چهارده معصوم در روستای ورکان و سومین کانون مصوب در شهر برزک به نام کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در حال فعالیت می باشند . »

ایشان در مورد اهمیت ثبت کانون های فرهنگی گفتند : فعالیت کانون های مصوب بیشتر مردمی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد آنها نقش نظارتی و حمایتی را ایفا می کند . که البته این کانون هاعلاوه بر بودجه مصوبی که دارند ؛  می توانند از امکاناتی مانند رایانه ، دستگاه تکثیر و ویدئوپروژکشن و سهمیه کتاب استفاده کنند .

کارشناس کانون های ارشاد در مورد مراحل ثبت یک کانون بیان داشتند که :« دو مرحله اصلی در ثبت یک کانون وجود دارد که مرحله اول تکمیل یک سری نمونه برگ هایی است که باید اعضای هیئت امنای مساجد ، مسئول کانون و امام جماعت محترم آنها تکمیل نمایند که پس از تأیید مدارک آنها برای تأیید نهایی به استان و تهران ارسال می گردد .»

آقای صادق پور در پایان از دوستانی که در کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی (ره) فعالیت می کنند تشکر و قدردانی کرد .

جوایز مسابقه بزرگ رمضان اهدا شد  

واحد فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) برزک در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ حفظ سوره حجرات و واقعه کرده بود.

 مرحله نهایی این مسابقه که مربوط به دو رده سنی ابتدایی – راهنمایی و دبیرستان بود در شب عید غدیر برگزار شد و آقایان موسی میرزایی برنده یک دستگاه دوچرخه ، وحید جعفرزاده برنده 400 هزار ریال و علی جانجانی برنده 200 هزار ریال پول نقد شدند.

 این عزیزان جوایز خود را درمراسم نماز جمعه از دست امام جمعه شهر برزک دریافت کردند .

شبکه های برق روستاهای ویدوج ، وبدوجا و ازوار ( سده ) بهینه سازی شد 

 

 به گزارش پورتال خبری کاشان مدیر امور برق کاشان با اعلام این خبر گفت : در اجرای این طرح 3/7 کیلومترطول شبکه ، ترانسها و برخی از چراغهای روشنایی این روستاها تعویض و بهینه سازی شده است .

مهندس امیرحسین زیلوچیان هزینه اجرایی این طرح را بالغ بر 1/1 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : 420 میلیون ریال از این مبلغ از محل اعتبارات سفر مقام محترم ریاست جمهور و بقیه از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان تامین شده است .

زیلوچیان ، رفع مشکل قطعی ها ، امکان توسعه شبکه وکاهش افت ولتاژ را از مزایای این طرح برشمرد و در ادامه از اجرای 80 درصد از تعهدات امور برق کاشان در مرحله اول طرح سفیران خدمت به روستاهای این شهرخبرداد .

روستای ویدوج ، ویدوجا و ازوار(سده) با حدود 1100 مشترک از توابع بخش برزک و در 45 کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده و دارای بیش از 4 هزارنفر جمعیت است .

در آینده نزدیک افتتاح می گردد

جایگاه CNG در پمپ بنزین ولی عصر(عج) برزک 

مسئول پروژه CNG به خبرنگار بهشت پنهان گفت: مجوزهای لازم برای احداث جایگاه سوخت گاز در کنار جایگاه پمپ بنزین برزک  دریافت شده و جهت تأمین گاز و برق آن، با اداره های مربوط قرارداد منعقد شده است

آقای مجیدی اظهار امیدواری کردند در صورت مساعد بودن وضعیت آب و هوایی در طی دو ، سه ماه آینده ساختمان جایگاه احداث گردد و در ابتدای سال 88 شاهد افتتاح آن باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد