بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

پروتکل صـهـیـون

پروتکل  صـهـیـون

نشریه بهشت پنهان تصمیم دارد برای روشن شدن ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی خوانندگان عزیز را  با پروتکل یهود آشنا سازد. از این رو در هر شماره قسمتی از آن را به آگاهی عزیزان می رساند.

قسمت اول

 درباره پروتکلهای دانشوران ارشد یهود  توضیحات زیر ضروری است:

پروتکل  صـهـیـون

نشریه بهشت پنهان تصمیم دارد برای روشن شدن ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی خوانندگان عزیز را  با پروتکل یهود آشنا سازد. از این رو در هر شماره قسمتی از آن را به آگاهی عزیزان می رساند.

قسمت اول

 درباره پروتکلهای دانشوران ارشد یهود  توضیحات زیر ضروری است:

1- واژه «پروتکل» معانی مختلفی دارد ازجمله: پیش‏نویس قرارداد، معاهده و یا سند رسمی که بین دو یا چند دولت امضاء می ‏شود اما در اینجا به مفهوم تصمیمات و فرمولهایی است که از سوی جمعی از متفکران، استراتژیست‏ها و خاخامهای یهودی به منظور تسخیر عالم طراحی شده است.

به نوشته محقق برجسته و مبارز فلسطینی، عویج نویهض، «پروتکلها برنامه‏ای است که سرمایه ‏داران و اقتصاددانان [و متفکران و علمای] یهود برای ویران کردن بنای مسیحیت، قلمرو پاپ و دست آخر اسلام، آن را تنظیم کرده ‏اند. یهودیان صهیونیست معتقدند که بعد از این ویرانی که به گفته اصحاب پروتکلها طی صد سال انجام خواهد شد آنها بر جهان استیلا خواهند یافت و سلطنتی یهودی - داودی برقرار خواهند کرد که با تدابیر و امکانات خود به یهودیان با آن که اقلیتی ناچیز هستند امکان خواهد داد تابر تمام جهان مستبدانه حکومت کنند و هیچ دینی، نه ?سیحیت و نه اسلام، در کنار آیین یهودی - داودی باقی نخواهد ماند»

2- متن پروتکلها به منظور قرائت در چند جلسه کنفرانس برای بحث و تصمیم‏ گیری و تایید نهایی آماده شده بود که پلیس مخفی تزار روس به کنفرانس مزبور که به ریاست تئودرهرتزل در شهر بال سوئیس برگزار شده بود (سال 1897 میلادی هجوم آورد و اوراق آنها را به تاراج برد.

3- پروتکلها در سال 1905 میلادی توسط نویسنده‏ای روسی به نام سرگئی نیلوس (از روحانیون و علمای مسیحی (از زبان عبری) و یا فرانسوی) به زبان روسی ترجمه شد و در سال 1906 وارد کتابخانه بریتیش میوزیوم لندن شد.

4- ویکتورمارسدن، روزنامه ‏نگار بریتانیایی که همزمان با انقلاب بلشویکی برای روزنامه انگلیسی مورنینگ پست در روسیه کار می ‏کرد، این پروتکلها را در سال 1917 به زبان انگلیسی ترجمه کرد.

5- هنری فورد (بنیانگذار شرکت اتومبیل‏سازی فورد آمریکا) پروتکلها را در سال 1920 به صورت سلسله مقالاتی در روزنامه‏ای که به خود او تعلق داشت، به چاپ رساند. هدف او این بود که ملت آمریکا را از خطر شکل‏گیری امپراتوری یهود در این کشور آگاه سازد. فورد، پروتکلهای دانشوران صهیون را برنامه اصلی یهود برای تسلط بر جهان می ‏دانست و هشدار داد که یهود به حکومت آمریکا اکتفا نکرده و درصدد برپایی حکومت جهانی است.

هنری فورد در گفتگویی که در روز هفدهم فوریه 1921 در «نیویورک ورلد» به چاپ رسید، دعوی خود را علیه «پروتکلهای صهیون» چنین بیان کرد: «تنها نکته ‏ای که علاقمندم درباره پروتکلها بگویم این است که آنها با آنچه درحال وقوع است، تطبیق می ‏کنند. از طرح پروتکلها شانزده سال می ‏گذرد و آنها تاکنون با شرایط جهانی منطبق بوده‏اند.»

فورد هنگامی این نکته را بیان داشت که رهبران یهود و مطبوعات یهودی در آمریکا علیه او جنجال به پا کرده و فریاد اعتراض سرداده بودند. هنری فورد پس از تحمل فشار و مشقت، که تنها یهودیت سازمان یافته از عهده طراحی و اعمال آن برمی ‏آید، بالاخره ناچار شد در 30 ژوئن سال 1927 در نامه‏ای خطاب به «لوییس مارشال» رهبر وقت «انجمن یهودیان آمریکا»، رسماً از یهود عذرخواهی کند. البته فورد در عذرخواهی خود و نه پس از آن، هیچگاه صدق پروتکلها و تحلیلهای منتشره پیرامون آنها را تکذیب نکرد.

7- نمی ‏توان نتیجه گرفت که آحاد یهودیان دنیا با آنچه در پروتکلها ذکر شده است موافقت و همسویی دارند. ای بسا یهودیانی که خود تحت ستم و استثمار سرمایه ‏داران بزرگ یهودی و خاخامهای همسو با این سرمایه ‏داران، باشند و یا از سرناآگاهی و فریب، آلت فعل آنان شده باشند که ضروری است این دسته از یهودیان نیز نسبت به خطر یهودیت پیوند خورده با صهیونیزم، هشیار و بیدار شوند.

ادامه دارد...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد