بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

تبریک به دوستان کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی

ویژه نامه تحت عنوان از قربان تا غدیر به دستم رسید که نامه ای ضمیمه ی آن بود: «حج نماد رستاخیز و مظهر ارادت و تسلیم مخلوق به درگاه رفیع خالق است و قربان نماد دل بریدن از غیر خدا و دل بستن جز به غیر خدا نیست و عید غدیر خم زبان متواتر حدیث ولایت و طلوع خورشید امامت است و یلدا حکایت باهم بودن بر علیه ظلمات مطلق زندگی است.

کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت امام خمینی «ره» و شهرداری برزک ضمن تبریک و شادباش به مناسبت اعیاد میمون و مبارک قربان و غدیر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی به درگاه حضرت حق به پیوست یک نسخه ویژه نامه را جهت مطالعه و بهره برداری ارسال و خواستار دعای خیر شما در این ماه عزیز می باشد»

در همان نگاه اول بسیار خوشحال شدم که مجموعه هایی در شهرمان برزک به صورت خودجوش در حال فعالیت می باشند و یکی از خروجی های  این گروه  نیز جلوی رویم بود.

داخل صفحات را نگاه کردم و متوجه شدم این کار زیبا به مدیر مسئولی مهدی جعفرزاده و سردبیری سید مرتضی طاهری شکل گرفته است و مطمئناً در صورتی که مراحل قانونی آن نیز طی شود می تواند جایگاه بهتری برای خود داشته باشد.

در صفحات داخلی آثاری از دکتر سعید خیرخواه و دکتر علیرضا فولادی و سید محمدرضا مصطفوی و قیصر امین پور و ... بر سنگینی این نشریه می افزود و همچنین حجت الاسلام و والمسلمین محمد ابراهیم هیئتی به عنوان مشاور دینی این نشریه معرفی شده است.

ضمن تبریک به تلاش این دوستان امیدوارم روند روبه پیشرفتی بر این مجموعه حکمفرما بوده و سازمان های منطقه با کمک به چنین تشکل هایی باعث دلگرمی هرچه بیشتر آنان باشند . انشاءالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد