بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

نظرخواهی

به نام خدا  

خواننده عزیز به یقین نظرات شما پس از مطالعه هر بخش کیفیت ماهنامه بهشت پنهان را بالا خواهد برد  

منتظر نظرات خوب شما هستیم 

مدیر مسئول

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن جانجانی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ق.ظ http://mohsenjanjani.parsiblog.com

با سلام
از اینکه از 16 آذر تا کنون تغییر خاصی ایجاد نشده کمی ناراحت شدم.بعد فکر کردم خب اگر مطالب جدید بخواهیم اضافه کنیم جی اضافه شود.لذا فکر کردم دیدم در مورد برزک مطالب در وبلاگ کم است لذا اگر مایل باشی این کار را انجام دهیم.منتظر خبر هستم.
سردبیر

سلام
نظر خوب شما را ملاحظه کردم
مقرر شد از این پس جهت اطلاع دوستان مراحل مختلف چاپ نشریه را به صورت گزارش کار خدمت دوستان ارائه دهیم .
با تشکر

sk پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ

باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

با عرض سلا م خسته نباشید
وعرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عاشورایی.
ممنون که بیش از این ما رو منتظر وبلاگ جدید نذاشتین و انشاا... که وبلاگ پابه پای ماهنامه جلو بیاد و شاهد پیشرفت هر دو باشیم.
با تشکر

سلام دوست عزیز
ما هم از لطف شما سپاسگزاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد