بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

طنز

حاجی رجب از مکه چو برگشت به میهن

آورد دو صد گونه ره آورد به خانه

اشیای گران قیمت و اجناس نفیسی

کز حسن و ظرافت همه را بود نشانه

از رادیو و ساعت و یخچال و فریزر

تا ادکلن و حوله و آیینه و شانه

از پرده ابریشم و روتختی مخمل

تا جامه مردانه و ملبوس زنانه

در جعبه ی محکم، همه را چیده و بسته

تا لطمه نبینند ز آفات زمانه

دیدم که بر آن جعبه نوشته است ظریفی          مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه

ابوالقاسم حالت 

وکیل: من وکیلم از همه عالم وکالت می کنم

حکیم : من طبیبم اندر این تهران طبابت می کنم

تاجر : تاجرم با جعبه خالی تجارت می کنم

شبیه خوان : خلق را از گریه داخل به جنت می کنم

طمع کار : من خدا را خاطر خرما عبادت می کنم

عالم : من خلایق را به نور علم دعوت می کنم

جاهل : جاهلم من هر چه فرمایی اطاعت می کنم

شکم پرست : چون فسنجان می خورم من میل شربت می کنم

نقال : صبح تا شب از حسین کُرد من صحبت می کنم

رمال: من به علم رمل تولید محبت می کنم

جن گیر : بنده هر شب لشگر جن را ضیافت می کنم

خشکه مقدس : من به مشروطه طلب هر صبح لعنت می کنم

گدا: من گدایی کرده ام کی ترک عادت می کنم .

روزنامه چی : من تلاش از بهر بیداری ملت می کنم .

منبع : کتاب نسیم شمال

افتخار

13 دلیل که به مرد بودن خود افتخار کنید

1- همیشه از نام خانوادگی شما استفاده می شود

2- مدت زمان مکالمه تلفنی شما حداکثر 1 دقیقه است

3- برای یک مسافرت یک هفته ای تنها به یک ساک دستی کوچک نیاز دارید

4- در تمام شیشه های مربا و ترشی را خودتان باز می کنید

5- دوستان شما توجه خاصی به وزنتان ندارند

6- لازم نیست کیفی پر از لوازم بی استفاده را همه جا دنبال خود بکشید

7- جنسیت شما موقع مصاحبه استخدام مطرح نیست.

8- رنگ اجزا صورت شما در هر صورت طبیعی است.

9- وقتی مهمان به خانه تان می آید لازم نیست اتاق را مرتب کنید.

10- با یک دسته گل می توانید مشکلات احتمالی را حل کنید.

11-ضرورتی ندارد روز تولد دوستان را به خاطر بسپارید.

12- بدون هدیه می توانید به دیدن اقوام و دوستان بروید

13- اگر کمی دیر ازدواج کنید کسی به شما ایراد نمی گیرد.

13 دلیل که به زن بودن خود افتخار کنید

1- نام هر گل و زیبایی در طبیعت را روی شما می گذارند

2- مجبور نیستید سر کار بروید و پول یک ماه کار و تلاشتان را نخود لوبیا بخرید

3- به راحتی و با اعتماد به نفس هر وقت که لازم بود گریه می کنید و غم و غصه هایتان را در دل جمع نمی کنید تا سکته کنید

4- آنقدر حرف برای گفتن دارید که کم نمی آورید

5- کمتر برای طرفداری از قرمز و آبی یا این حزب و آن حزب جلز و ولز کرده و کرکری می خوانید.

6- به وزنتان اهمیت می دهید

7- هرگز بارهای سنگین خانه را شما جا به جا نمی کنید.

8- نیم بیشتر صندلیهای دانشگاه را شما اشغال کرده اید.

9- دق و دلی ریس اداره تان را در خانه خالی نمی کنید.

10- حق تقدم با شماست.

11- مجبور نیستید از این خانه به آن خانه بروید و خواستگاری کنید. دیگران با کلی منت و خواهش و گل و شیرینی از شما اجازه حضور می گیرند.

12 عشق و هنر ابداع شماست.

13- همیشه جلوتر از سنتان هستید و هیچ کس نمی داند چند ساله هستید.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 ب.ظ

مرسی خیلی جالبه

سلام
اگه لطف کنید نظرتون رو دقیق تر بنویسید ممنون میشیم
همره با اسم اگه امکان داره
سپاس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

اکه این مطلب رو توی قسمت طنز ننوشته بودین...

۱۳ تا دلیل می آوردم تا در نوشتن چنین مطلب های خوشگلی یه کوچولو تردید داشته باشین !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد