بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

بهشت پنهان

اولین ماهنامه رسمی بخش برزک

شورای شهر پاسخ دهد

مسئله مهمی که زمانی طولانی اذهان عمومی را به خود مشغول داشته و رها ننموده، عضویت یا عدم عضویت یکی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر برزک است.

هر چند ایشان در برابر سوال های دوستانه و جلسات خصوصی بیان فرموده اند که قبل از ورود به عرصه رقابت انتخاباتی، استعفای خود را تنظیم و با مخالفت رئیس شورای دوره قبل مواجه و بعد از رای آوردن استعفای خود را تسلیم شورا نمودم که با مخالفت شورا سوم روبرو گشتم.

هرچند ایشان تمام وقت، سعی و تلاش خود را مصروف منطقه کرده است، اما این سوال افکار عمومی هنوز بدون پاسخ است که؛ از نظر قانونی اگر عضویت برقرار است چرا حضور نیست و اگر عضویت در شورا منتفی است چرا عضو جایگزین معرفی نمی شود؟

یکی از اعضای شورا که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار بهشت پنهان گفت: «در ابتدای کار وقتی استعفای ایشان مطرح شد، پیشنهاد گردید کمی دست نگه داشته شود ولی چنانچه در حال حاضر مجدد مطرح گردد قابل بررسی می باشد.»

از طرف دیگر این سوال اساسی مطرح است؛ آیا کسی که هیچگونه حضوری درجلسات شورا نداشته و در راستای این وظیفه به معنی دقیق کلمه هیچگونه تلاشی نمی نماید، آیا از منظر قانونی عضویت منتفی نمی گردد؟ و آیا نیازی به استعفای ایشان است؟

ذهنیت دیگری که در افکار عمومی وجود دارد آن است که شاید شوراییان نگرانند شخصی فعال تر و متفاوت تر به جمعشان اضافه گردد و از این رو تمام تلاش خود را صرف حفظ این مجموعه می نمایند.

آنچه همگان روی آن توافق دارند آن است که خدای ناکرده مصالح عمومی و قوانین شفاف را فدای سلایق شخصی و احیاناً تنگ نظری ننموده و به افکار عمومی احترام گذاشته و به جای فدا کردن مقدسات جهت تفکراتمان، و سپر ساختن از آن، خود را فدا نماییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد